OpenRW, bo wyzwań nigdy za mało
5

Blisko rok temu opisywałem, że trwają prace nad przeniesieniem GTA VC na nowszy silnik gry RenderWare. Ale po co przenosić grę na nowszy silnik tej samej marki? Może… Zainwestować w nową markę? A o tym, że jest to możliwe, wystarczy spytać fanów Heores 3.

OpenRW to nowy silnik, na którym mamy docelowo mieć możliwość zagrania w GTA 3 (a może i VC oraz SA w przyszłości?). Zmiana silnika wprowadziłaby multum nowych możliwości do GTA, które teraz są niemożliwe albo możliwe jako mody CLEO/ASI. Społeczność GTAF już jest zachwycona, chwaląc postępy prac niewielkiej grupki programistów i mając nadzieję, że wybudzi to z letargu obecne powolny postęp modyfikowania nowych aspektów gry.

Akurat po zakończeniu cutsceny, gra się zawiesza. Jednak sam fakt, że do tego momentu działa niemalże bez skazy – imponujące!

 

Comments
  • Ferex 4 czerwca 2016 at 19:08

    Przynajmniej pod Linuxem sobie pogram

  • Piterus 4 czerwca 2016 at 20:48

    Strasznie kanciasto to tu wygląda albo takie sprawia dla mnie wrażenie.

  • Gudio 5 czerwca 2016 at 05:55

    GTA 3 jest kanciaste.
    Przepisanie gry na nowy silnik to nie jest wielkie wyzwanie. Biorąc pod uwagę doświadczenie z Unity i Unreala, jedynymi lekkimi problemem mogą być tekstury, odpowiednie rozmieszczenie świateł. Te cięższe to napisanie AI dla aut i przechodniów.

  • Piterus 5 czerwca 2016 at 11:00

    Z różnymi efektami rozmycia i takimi innymi głupotami tej kanciastości tak nie widać.

  • pt0k 10 czerwca 2016 at 16:39

    NIGDY NIE SKORZYSTAM Z OPEN RWW BO PSUJE TEKSTURY

  • Post a comment

    Threaded commenting powered by interconnect/it code.

Powered by WordPress | Designed by: Free WordPress Themes | Compare Free WordPress Themes, Compare Premium WordPress Themes and