Jeśli od zawsze irytował was fakt, że w GTA bohater jest bardziej odporny na obrażenia niż zwykły obywatel miasta, możecie to teraz zmienić .
Jeśli od zawsze irytował was fakt, że w GTA bohater jest bardziej odporny na obrażenia niż zwykły obywatel miasta, możecie to teraz zmienić .
Spoko, tylko ilość HP mogła by to jakoś monitorować, a nie cały czas stoo.
Fajnie jest mieć tak ciągle 100HP ..
Przecież koleś jedzie na czutach, nie widzicie tego, że to nie jest czysta gra? Zapewne ustawił sobie nieśmiertelność, żeby zginąć jedynie od trafień krytycznych. Nikt nie przeżyje dłużej niż kilka sekund na otwartym terenie mając szósty stopień poszukiwań .
To sobie w takim razie wybrał zły moment na pokazywanie tego z tymi obrażeniami. Zdecydowanie lepiej by to wyglądało gdyby ginął od colta na drugim czy nawet na pierwszym.