Gdy czegoś brakuje
4

Czy wy też macie wrażenie, że misja „No Espace?” jest jakby niekompletna? Mamy wyciągnąć Cama Jonesa z więzienia, więc wchodzimy kulturalnie frontowymi drzwiami do komisariatu, na oczach kilku policjantów idziemy do szatni, gdzie zakładamy policyjny mundur i ruszamy dalej.

Brzmi co najmniej debilnie, ale tak jest.

Majsterkując trochę przy moim CML dotarłem do świetnej dokumentacji spaceeinsteina odnośnie „ciągłych dźwięków” odgrywanych w grze. Moja uwaga skupiła się na dźwięku numer 6, opisanego jako „No escape chrapanie”.

Chrapanie? Wydawało mi się, że to mój autorski pomysł zastosowany w filmie „Przeznaczenie oczekuje”. A jednak, Rockstar był pierwszy.

Jeśli włączymy misje i udamy się w pobliże punktu 405.565 -488.547 12.69, powinniśmy usłyszeć bardzo ciche i złej jakości nagranie odgłosów chrapania. Sami posłuchajcie (ewentualnie zwiększcie głośność).

Wynika stąd, że ktoś miał tam spać i jego ubranie kradniemy . Nadal nie jest to w pełni sensowne, ale zatyka pewną lukę.

Comments
  • MrMateczko 20 czerwca 2016 at 22:35

    Ja bym podmienił na odgłosy ruchania, bardziej by pasowało

  • NC 21 czerwca 2016 at 20:53

    Też by coś było, gliniarz się dupczy a Tommy podpiernicza mu ubranko .

  • Piterus 21 czerwca 2016 at 20:57

    Byście zaraz hot coffee w VC chcieli :|

  • pt0k 26 czerwca 2016 at 15:36

    SWIETNA DOKUMENTACJA WCHUJ

  • Post a comment

    Threaded commenting powered by interconnect/it code.

Powered by WordPress | Designed by: Free WordPress Themes | Compare Free WordPress Themes, Compare Premium WordPress Themes and