LU umarło!
4

Po wielu wpadkach deweloperów, nie słuchania graczy i postępu prac, który nijak nie posuwał się do przodu, tłumacząc się dosyć monotonie brzmiącym zwrotem „mamy swoje życie” w końcu mamy oficjalne potwierdzenie końca LU na papierze (a konkretniej na ekranie monitora).

Złote Dziecko na forum VCMP napisało, że nowa wersja LU, która miała wprowadzić do multiplayera własne mapki i która od dwóch lat była gotowa nie ujrzy światła dziennego. To oznacza, że LU znalazło się na ślepej uliczce.

Jak czytamy w jego wypowiedzi, od ponad dwóch lat nie wykonano żadnych prac nad nową wersją LU. A dlaczego? Bo stwierdzili, że za dużo rzeczy w międzyczasie zepsuli i nie ma sensu już tego naprawiać!

Jest też jasno napisane „It’s essentially a dead project”.

Niech mi ktoś powie, że nie miałem racji, pisząc w swoim 13-stronnicowym wywodzie

trójka deweloperów z LU, którzy spartolili swój projekt jak leci i teraz najwyraźniej chcą tego samego dokonać w VCMP…

Murzynek pisze jednak, że obecna wersja LU doczeka się jeszcze aktualizacji, ale nie będą one jakieś przełomowe. Wygląda więc na to, że osobno tworzono obecną wersją 0.1, a osobno nową 0.1.1. Identycznie było z MTA:VC i VCMP. MTA:VC tworzyło jednocześnie kolejne wersje, przy okazji robiąc Blue (więcej w wywiadzie z kye) – Blue nigdy nie wyszło. Ekipa VCMP przez jakiś czas jednocześnie rozwijała 0.3 i pracowała nad nową wersją 0.4 – tamte 0.4 nie wyszło nigdy.

Łatwo więc zgadnąć, dokąd LU zmierza.

Ciekawostka: wpis murzynka na forum został polubiony przez jedną osobę. Przez typowego „licko-assa”.

Ciekawostka 2: minęły dwa tygodnie od zamknięcia tematu o mody ASI na forum VCMP. Dwa tygodnie temu Złote Dziecko napisało, że przywróciło klawisz F7 do 0.4 w 10 minut. Do dzisiaj nie wydał jednak tej aktualizacji.

Comments
  • Piterus 20 sierpnia 2015 at 21:53

    Jak na „zombie” to i tak się nieźle trzyma. Mam tu na myśli frekwencję. Chociaż zależy kto do czego porównuje

  • Ferex 21 sierpnia 2015 at 13:37

    To powoli zmierza do nikąd

  • Kunio 21 sierpnia 2015 at 22:09

    LU leżało ledwo żywe od 2012 roku, kiedy to od tego czasu progress MP stanął w granicach 75% i co się zmieniło po 3 latach? Nic, typowe.

  • rwwpl 22 sierpnia 2015 at 01:44

    Jak poznałem LU, spodobała mi się ten multiplayer, a był to przełom 2010/2011, a więc wtedy jeszcze coś się tam działo. Lecz po chwili zauważyłem, że bardzo mało osób tam gra, i zaraz wróciłem do gry w VCMP. I tak, co jakiś czas wracałem, ale sporo się już od tamtego momentu nie zmieniało (dosłownie, kilka drobnych aktualizacji). Mimo wszystko, myślałem, że multiplayer ma mało błędów. Dopiero po stworzeniu własnego serwera, zobaczyłem jak LU jest zepsute… Ale jednak nie jest na tyle zepsuty, żeby nie dało się grać, choć crashę czasami potrafią wyskoczyć co 5min.

  • Post a comment

    Threaded commenting powered by interconnect/it code.

Powered by WordPress | Designed by: Free WordPress Themes | Compare Free WordPress Themes, Compare Premium WordPress Themes and