Najbardziej szaleńczy mod w historii GTA?
0

Przesunąłem sobie urlop o jeden dzień , bo możliwe, że dopiero dzisiaj wygasa umowa na internet. Już się w tym pogubiłem, umowę po zakończeniu rozwiązałem (polska paranoja), więc nie powinienem wpaść w ich chwyt „automatycznego przedłużenia o 6 miesięcy po zakończeniu umowy”. Jednak jeśli jutro będę mieć jeszcze internet, to coś będzie nie tak .

Przeglądając ostatni raz przed przerwą forum GTAF, zaintrygował mnie jeden temat, napisany przez autora m.in. najnowszego multi do GTA 4, NTAuthority.

NTAuthority w swojej multiplayerowej modyfikacji pokazał, że potrafi ruszyć głową. Po co tworzyć od podstaw synchronizację graczy, skoro GTA 4 ma swoją własną? Wykorzystał wbudowaną synchronizację, ulepszając jedynie to, co Rockstar spartaczyło, czyli… całą resztę.

Czym zaskoczył tym razem? Wpis zamieszczony na GTAF jest dosyć dziwny, Złote Dziecko mogłoby się od niego wiele nauczyć w kwestii pisania pojebanych tekstów.

Najlepsze są odpowiedzi innych użytkowników, zaczynających się od „jeśli dobrze zrozumiałem…” .

Jeśli ja dobrze zrozumiałem :D, to modyfikacja o nazwie Citizen:L3 The End of The Universe będzie przeznaczona dla GTA SA. Ma połączyć Liberty City (GTA 3), Liberty City (LCS), Vice City (VC), Vice City (VCS), San Andreas, Bullworth (Bully) i być może jeszcze jakieś miasta z gier wydanych przez Rockstar.

Brzmi szalenie? To nie koniec. Oprócz map, do jednej gry zostaną wpakowane wszystkie samochody, bronie i przechodnie ze wszystkich tych gier!

Robi wrażenie. Aż się wierzyć nie chce .

Wisienką na torcie ma być wbudowany tryb wieloosobowy, który jednak nie będzie przypominał rozgrywek MP znanych nam dzisiaj. Zamiast tego, skrypterzy będą tworzyć misje, a gracze będą decydować w co chcą zagrać.

Do tego silnik gry będzie potrafił obsłużyć skrypty SCM napisane w dowolnej części GTA. Być może będą możliwe misje single player w trybie kooperacyjnym?

Zapewne niejeden się zapyta, czy tak przeładowana gra nie spowoduje eksplozji naszego komputera ;). Deweloper jest o to spokojny i podkreśla, że głównym celem projektu jest przesunięcie granic możliwości silnika SA („more everything!”).

Na chwilę obecną mamy tylko jeden niewiele mówiący obrazek, potwierdzający możliwość przenoszenia skryptów SCM z innych GTA, w tym wypadku z VC, a skrin miał zostać wykonany w centrum handlowym w VC.

Pozostaje czekać!

  • Post a comment

    Threaded commenting powered by interconnect/it code.

Powered by WordPress | Designed by: Free WordPress Themes | Compare Free WordPress Themes, Compare Premium WordPress Themes and