Świat oszalał na tej grze. Łatwo to zauważyć: całe mnóstwo filmów na yt, już powstają nawet nieoficjalne strony poświęconej grze. Np.
http://www.deadislandforums.com/
ma takie statystyki:
Survivors active in the past 24 hours
25712 Users have visited the forum.
Więc wynik odwiedzin lepszy niż niejednej strony internetowej.
Jeżeli graliście kiedyś w L4D, to… nie przyda wam się doświadczenie tam zebrane. W L4D mieliście mnóstwo broni i tylko bezmyślnie strzelaliście w zombików. Tutaj tak nie ma. Na początku używamy tylko broni białej, która i tak się zużywa. Do tego kilka rodzai zombi oraz piękna wyspa. Graliście kiedyś w Penumbrę? Odczucia mogą być zupełnie podobne.
Gra została stworzona przez polski Techland (myślę, że znana marka) a wydana przez niemiecko-angielski Deep Silver (seria Sacred). Dead Island to czysty RPG (jak Sacred). Wykonujemy misje główne (których z pewnością jest mało), misje poboczne (całe mnóstwo), nabijamy lewel, zdobywamy i ulepszamy broń itd. Czysty RPG.
Jak na razie gra zbiera różne recenzje. Na gry-online ma 7.8/10, a ogólnie ocena waha się od szkolnej dwói do piątki. Różne gusta? Ja jeszcze nie wystawiam oceny.
UWAGA, razem z GRANDem rozpracowujemy multi. Można grać do 4 graczy max. Myślę, że jutro już damy radę. Jak chcecie też grać, załatwcie sobie pacz 1.2.0. Kasuje on zapisy gry, ale tylko na tej wersji działa multi.
[…] 2011 roku pisałem o Dead Island, w tym roku o kontynuacji Dead Island Riptide. Pierwsza z gier zebrała dobre recenzje, druga […]
[…] pamięta grę Dead Island? Wydana w 2011 r. przez polski Techland gra o zabijaniu zombiaków była wówczas […]